پخش زنده
امروز: -
۳ جایگاهِ سوخت در کرمان به علت توزیعِ نامناسب و خارج از شبکه در کرمان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان ؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری ۳ نفر از جایگاهداران پمپ بنزین به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و همکاری با قاچاقچیان سوخت خبر داد.
مهدی بخشی افزود: در پی رعایت نکردن قوانین و مقررات در توزیع عادلانه سوخت، همکاری برخی مالکان پمپ بنزینها با قاچاقچیان سوخت و ایجاد نارضایتی عمومی، دستور قضایی برای برخورد قاطع با این تخلفات به نیروهای امنیتی و انتظامی صادر شد.
دادستان کرمان هشدار داد: در اوضاع فعلی هرگونه اقدام برای اخلال در توزیع سوخت، خیانت به کشور و مردم محسوب میشود و طبق قانون، اقدام افرادی که موجب اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی شود میتواند مجازات حبس از ۵ تا ۲۰ سال و مصادره اموالی که از طریق خلاف قانون به دست آمده است را به همراه داشته باشد.